A Ford Ranger Alváz rendkívül sokrétű lehetőségeivel számos iparág igényeinek megfelelően átalakítható – a személyre szabott szállítási és karbantartási megoldásoktól a speciális mentőjárművekig. A fülkés alváz a többi Ranger-változathoz hasonlóan nem önhordó felépítésű, így különösen erős és jól alakítható alapot képez az egyedi felépítményekhez. Az összkerékhajtásból eredő kiváló terepképességek, a modell legendás tartóssága, és a takarékos EcoBlue dízelmotor egyebek mellett építőipari, közhasznú és katasztrófavédelmi feladatokra is kiválóan alkalmassá teszi az új kivitelt. Amennyiben bővebb információra lenne szüksége vagy ajánlatot kérne, kérjük keresse Pál László "Haszongépjármű és prémium termék specialista" értékesítő kollégáinkat +36 20 422 7844; Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. vagy ha Önnek úgy kényelmesebb, kérjen ajánlatot online.
Ezeket a modelleket kizárólag munkára terveztük, a különböző felépítmények is ezen célokat szolgálják. A tervezésnél a tartósság, a funkcionalitás és a használhatóság volt a fő szempont. Egyedi igényekre is nyitottak vagyunk mint pl. darus vagy zárt felépítmény. Varia fix alumínium vagy acél billenőplatóval, csörlővel is hamarosan elérhető. Fűthető ülések, kormány és szélvédő, vezetéstámogató rendszer, alsó motor és osztómű burkolat, vonóhorog stb.
A képen látható Varia-felépítménnyel szerelt Ranger alvázak a budapesti FordStore Solymár-M3 márkakereskedésünkben megtekinthetők.
Erős és megbízható: a Ranger alvázas szerkezete hátul nagy teherbírású laprugókon rugózik, és méretes, sík helyet kínál a fülke mögött a felépítmények számára.
A szimplaklabinos Ranger XL alapjaira - 2.0 EcoBlue 170 LE M6 - építkező típus merev, keretre épített karosszériája szilárd alapot biztosít akár 3270 kg bruttó össztömegű, 3500 kg-os vonóerővel rendelkező járművek kialakításához is. A Ranger Alváznak már az alapkivitelű változata is választható összkerékhajtással érkezik, ami megkérdőjelezhetetlen off-road képességeket biztosít. A szimplakabin mögött 2.518 mm hosszú hely áll rendelkezésre, és a terep sem akadály; a szabad hasmagasság 237 mm (felépítmény nélkül), a gázlómélység pedig akár 800 mm is lehet, miközben a rövid túlnyúlások hatásosan növelik a hasznos terepszögeket.
A Ranger fülkés alváz 170 lóerős 2.0 literes EcoBlue dízelmotorjának maximális forgatónyomatéka 420 Nm, így a nagy terhelés sem jelenthet gondot. A sebességváltó hatfokozatú, kézi kapcsolású.
Egyszerűen, a középkonzolról kapcsolható az összkerékhajtás, melyet a vezető menet közben is átválthat. A felező segítségével a meredek emelkedők és a mély sár sem akadály. Akik még többre vágynak, elektromos hátsó differenciálzárat és különleges, terepmintás abroncsokat is rendelhetnek.
Telefon: | +36 26 560 910 +36 26 560 920 +36 20 934 5345 |
Nyitvatartás | |
Hétfő-Péntek | 06:45-17:00 |
Szombat | Zárva |
Vasárnap | Zárva |
Telefon: | +36 1 265 5154 +36 1 265 5155 +36 1 265 5156 +36 20 417 2787 |
Nyitvatartás | |
Hétfő-Péntek | 07:00-17:00 |
Szerda | 07:00-19:00 |
Szombat | Zárva |
Vasárnap | Zárva |
Telefon: | +36 33 509 400 +36 20 444 1440 +36 20 318 5665 |
Nyitvatartás | |
Hétfő-Péntek | 06:45-17:00 |
Szombat | Zárva |
Vasárnap | Zárva |